Telovadna žoga za pilates, sedenje in vadbo

Odlična za:

  • različne vrste vadb
  • pilates
  • sedenje

Pojdi v trgovino

Opis

Tukaj je opisana telovadna žoga.

Za ohranitev zdravja in za splošno dobro počutje smo se pripravljeni lotiti tudi telovadbe. A pogosto se zgodi, da vaj ne izvajamo pravilno in s tem naši hrbtenici, mišicam in sklepom prej škodimo, kakor koristimo. Pravilno izvajanje vaj se lahko naučite na vodenih vadbah ali v fitnesu, povsem varno pa lahko telovadite tudi doma s pomočjo telovadne žoge. Vaš otrok bo prav gotovo raje delal vaje na veliki žogi, živahnih barv, kot pa tleh telovadnice.

.

telovadna žogaTelovadna žoga

.

Vadba s telovadno žogo je udobna in učinkovita, z njeno pomočjo boste učinkovito preoblikovali telo in izboljšali ravnotežje.

Na telovadni žogi morate ves čas loviti ravnotežje in s tem aktivirate vse mišice, ki se sčasoma okrepijo.

.

Prednosti vadbe s telovadno žogo:

.

  • trebušnjaki in sklece so sestavni del vadbe, na telovadni žogi jih lahko izvajate pravilno in se s tem izognete bolečinam v hrbtenici in v predelu križa
  • na telovadni žogi ves čas lovite ravnotežje, s tem se poveča poraba kalorij, mišice pa so ves čas dejavne
  • telovadna žoga vam bo omilila bolečine v hrbtu in trtici, ki nastanejo po celodnevnem sedenju v pisarni ali v avtu
  • uporabljajo jo lahko vsi; otroci, športniki in starostniki
  • primerna je tudi za nosečnice; podobne žoge se uporabljajo tudi pri porodih
  • uporabo telovadne žoge priporočajo fizioterapevti, posebej pri otrocih, ki imajo težave pri razvoju abdominalnih mišic
  • s pomočjo telovadne žoge boste izboljšali cirkulacijo in preprečili nastanek celulita
  • žogo lahko uporabite tudi za izvajanje vaj pri pilatesu, aerobiki in v fitnesu
  • za sproščanje mišic lahko žogo uporabite za sedenje, pri tem bo vaša drža pravilna, bolečine v hrbtenici bodo popustile
  • vadba s telovadno žogo pa bo predvsem zabavna, raznolika in nikoli dolgočasna

.

Vaje s telovadno žogo

.

  • telovadba z žogoŽogo postavimo ob oporo, da se lahko ulovimo v primeru izgube ravnotežja. Pokleknemo na žogo, roke damo na bok, roke vzročimo in vzravnamo telo.
  • Žogo si damo pod boke, noge iztegnemo, tako, da se dotaknemo tal, glavo damo na roke, ki so vzročene. Pri tej vaji moramo iztegniti celo telo in ponavljati gibe, kot, da telo drsi po vodi.
  • Stopala položimo na žogo, glavna opora je na rokah, telo pa poravnamo. Kolena pritegujemo k prsim in pri tem pazimo, da ne dvigujemo bokov.
  • Pri tej vaji se uležemo na hrbet, pete položimo na žogo. Noge iztegnemo in dvignemo boke, zadržimo nekaj časa in jih počasi spustimo, samo toliko, da se z zadnjico dotaknemo podlage.
  • Žogo si namestimo pod boke, z rokami in nogami se dotikamo tal. Ravnotežje poskušamo držati samo s tremi prsti in se čim manj opiramo na podlago. Noge iztegnemo in jih dvigujemo in spuščamo samo toliko, da se s prsti dotaknemo tal.

.

naroči

.

Vir:

Pittroff, Niemann; Wellness za dobro počutje
Stavoski, Telovadna žoga