Pravilno dihanje in 4 vaje, ki vam bodo izboljšale in podaljšale življenje

Pravilno dihanje vam izboljša in podaljša življenje (1). Enostavni primeri so v naravi vidni povsod. Življenjska doba živali je povezana z dolžino njihovega diha.
.
Tako je tudi pri človeku. Zato je smiselno kultivirati počasnejše in globlje dihanje.

.

pravilno dihanjePravilno dihanje je smiselno tudi v obdobjih, ko:
.

.

Takrat avtomatično dihate sunkovito in plitko, kar še dodatno okrepi stres v telesu in ste še bolj izpostavljeni pritiskom okolja.

.

S tem, ko pravilno dihanje postane del vašega načina življenja, se vam izboljša celotno življenje:

.

  • telo postane umirjeno in se ne stara tako hitro (kot se pri hitrem dihanju),
  • s počasnim in pravilnim dihanjem se okrepi vaš notranji pretok energij,
  • harmonizirajo se energije telesa, čustev, uma in duha.

.

Zato ni čudno, da se je slovenski pregovor ohranil: “Potrpežljivost je mati modrosti – ko si jezen preštej do deset”.
Še boljši dodatek pa bi bil ”IN PRI TEM PRAVILNO DIHAJ”. (2)

.

4 vaje za pravilno dihanje, ki jih je dobro izvajati vsak dan

.

1. Pravilno dihanje s prepono

.
Pravilno dihanje s prepono energijsko sprosti in revitalizira spodnji del telesa od prepone navzdol, saj osvobodi spodnje čakre in pomaga pri problemih s prebavo, presnovo, mehurjem, prostato, menstrualnih težavah.

.

Postopek:

.

  • v sedečem položaju razširite noge, da sedite stabilno,
  • dlani položite eno na drugo pod popek, kjer je točka HARA, točka moči in fizičnega ravnovesja,
  • dihajte hitro skozi usta 21x na način, da potisnete trebuh pri vdihu ven, pri izdihu pa noter,
  • izvedete 4 cikle po 21 ponovitev.
  • med vsakim ciklom se ustavite za 30 sekund, globlje zadihate, se umirite.

.

.

2. Pravilno dihanje Želvin dih

.
Pravilno dihanje Želvin dih se imenuje zato, ker počasi premikate glavo naprej in nazaj, kot želva.

.

Ta način dihanja vam sprosti in energizira zgornje čakre, da se sprostijo napetosti, ki jih doživljate v vsakdanjem življenju. S tem pravilnim dihanjem sprostite srčno, grleno, ažno, čelno in kronsko čakro.

.

dihanje je pomembnoNa ta način preventivno poskrbite, da nimate migren in drugih oblik glavobolov. (3) Takrat, ko vas že boli glava, lahko tovrstno dihanje še poslabša stanje, zato je smiselno pravilno dihanje začeti prej, preden je to nujno potrebno.

.

Ta vaja vam pomaga tudi pri preventivi za obolenja grla, pri prehladih in drugih tegobah, ki jih doživljate v zgornjem delu telesa. Pomaga vam, da se lažje odprete ljubezni in sprejemate življenje na drugačen način.

.

Postopek:

.

  • v sedečem položaju vdihnete skozi nos in med vdihovanjem pomikate glavo nazaj,
  • pri izdihovanju pomikate glavo naprej,
  • dihajte tako v svojem ritmu, ki pa naj bo dokaj hiter, a enakomeren,
  • ponovitve: 3 x po 14 ciklov (vdih in izdih) in 1 x po 7 ciklov.
    .

Vmes je 30 sekund pavze, da se energijsko umirite in zberete. V tem času je pozornost na ažni – točki med obrvmi. V teh 30 sekundah bodite pozorni na vibracije v stopalih, ki naj bodo v stiku z zemljo ter dlaneh, ki jih dvignete in obrnete navzdol proti zemlji.

.

3. Pravilno dihanje za uravnavanje leve in desne polovice telesa

.
Tovrstno pravilno dihanje harmonizira čustva in razum (4), zato ga je smiselno redno delati v obdobjih, ko ste čustveno bolj občutljivi.

.

V primeru, da ste postali preveč razumski, neobčutljivi za vse, prav tako redno delajte to vajo, če si želite v življenje priklicati več ljubezni.

.

Vaja vam bo pomagala tudi pregnati prehlad, s tem da jo je v tem primeru koristno narediti večkrat na dan in si pred tem nos namazati z naravno kremo Artemida.

.

Dihanje zajema izmenično dihanje skozi nosnice:
.

  • s prstom si zaprete desno nosnico in skozi levo vdihujete, pri tem štejete do 6,
  • zadržite dih, lahko si zaprete obe nosnici in pri tem štejete do 3 ,
  • zamenjate in zaprete levo nosnico, izdihujete skozi desno nosnico in štejete do 6,
  • zadržite dih z obema nosnicama zaprtima in štejete do 3,
  • vdihnete skozi desno nosnico, leva je še vedno zaprta in štejete do 6,
  • zadržite dih z obema nosnicama zaprtima in štejete do 3,
  • izdihnete skozi levo nosnico in štejete do 6,
  • zadržite dih z obema nosnicama zaprtima in štejete do 3.

.

To zgoraj opisano je en cikel. Dihanje ponovite še v petih ciklih, torej vse skupaj 6 x.

.

4. Pravilno dihanje 6-3-6-3 ali 7-1-7-1

.
jogijske vajeTako kot zgornje dihalne vaje za pravilno dihanje je tudi ta znana vaja iz jogijskega sveta. Različne tehnike in energijski principi imajo običajno podobne vzvode in dihanje je vsekakor nekaj, kar je skupnega vsem.

.

To vajo lahko izvajate kjerkoli: ko čakate v vrsti pred blagajno, na semaforju, v čakalnici …, vedno in povsod vam bo koristila.

.

Če upoštevate navodila, jo izvedete vsaj 3 x, idealno pa je, da jo izvedete 5 x do 7 x, saj se vam bo vaša notranja energija okrepila in deležni boste večje podpore vaše izvorne energije, ki jo lahko imenujemo Duša. Vaja deluje četudi ne verjamete v dušo ali karkoli izven sprejema razuma.

.

Postopek:

.

  • položite jezik za zobe, na nebo, da se poveže energijska pot in da dihanje steče tudi skozi glavo in pinealno žlezo v njenem središču,
  • vdihnite skozi nos počasi in štejte do 6,
  • zadržite dih in štejte do 3,
  • izdihnite skozi nos in štejte do 6,
  • zadržite dih in štejte do 3.
    .

To je en cikel, ki vam odpre sprejem podporne energije Svetlobe, ki je nad glavo. Ponovite še vsaj 3 x ali 5 x. Če to vajo ponovite 7x ali 12x je to dobra predpriprava za meditacijo.

.

Pravilno dihanje lahko uporabljate tudi med spanjem ali takrat, ko počivate v udobnem sedečem ali ležečem položaju.

.

dihanje in počitekVdihnete skozi nos počasi in globoko, da se pljuča napolnijo v celoti in zelo počasi izdihujete. V mislih se vam naj pojavi misel / afirmacija: »Počivam v Božji ljubezni«.

.
Pri izdihu sprostite napetost in vso težo, ki jo čutite na telesu in vas moti pri počivanju. Če to vajo izvajate vsaj 3 x tedensko 20 min, boste začutili moč pravilnega dihanja in sodelovanja vaših misli pri tem.

.

Če ste prebrali zapis do konca, potem nimate več izgovorov za slabo počutje. Če pa se po teh vajah še vedno slabo počutite, potem bodite pozorni, da imate dovolj tekočine v telesu (5) in, da uživate dovolj vitaminov.

.

Če ste na vse odgovorili z JA, potem priporočam pregled krvi in da pregledate opise o prehranskih dopolnilih, kajti očitno je, da vašemu telesu manjka nekaj konkretnega.
.

Andreja Novak