Zakaj so zunanja igrala odlična za vaje odraslih in otrok?

Objavljeno v: Aktualni nasveti, Gibanje | 0

Glede na to, da je konec zime in spomladanski čas, hkrati tudi čas, ko nas večina že gleda proti okolici in zunanjemu svetu ter vsi počasi že začnemo kukati skozi okno, smo se v tem zapisu odločili, za vse tiste, ki vas zanima predvsem spomladansko razgibavanje, predstaviti prednosti vaj, ki bodo tako vašim otrokom, kot ostalim, zelo v pomoč, da bomo poletni del leta fit, čili in polni energije za najrazličnejša opravila.

.

Otroci, še posebej najmanjši, pogosto ne potrebujejo posebnih vaj za razgibavanje, saj že njihova igriva narava, povzroči, da so v nenehnem pogonu in, da jih je včasih, kar se tiče športnih aktivnosti in razgibavanja, celo težje prej umiriti in ustaviti, kot motivirati h gibanju.

.

A vseeno ni vsaka vadba tudi zdrava vadba.

.

vaje za razgibavanje za otrokePred vsakršnim zahtevnejšim delovnim opravilom in pa tudi pred vsako intenzivnejšo vadbo je zato ključno, da se najprej lotimo razgibavanja, slednje pa na prostem najlažje dosežemo z obiskom javnega, mestnega parka ali zunanjih igral, ki so morda postavljene ob šolah in vrtcih ali drugod.

.

Vaje za razgibavanje za otroke in odrasle, so primerne za ojačitev in krepitev celega telesa, še posebej pred tem, ko imamo predvidene intenzivnejše telesne napore, ki jih pomlad in poletje zagotovo prinašata v obliki večjega števila pohodov in ostalih aktivnosti na vrtu in okrog naših hiš.

.

Med 3 najbolj priporočljive razgibalne vajo na prostem, uvrščamo vaje, ki pomagajo h krepitvi mišic celotnega telesa, hkrati pa z njihovim izvajanjem skrbimo tudi za izboljšanje koncentracije in pozornosti, izboljšanje spretnosti ter zabavo.

.

Z uporabo preprostih in sploh ne fizično intenzivnih vaj, ampak preprosto uporabo zunanjega fitnesa, kjer večina zunanjih igral deluje na principu premagovanja, kvečjemu lastne telesne teže, si tako otroci kot odrasli, izboljšamo gibalno inteligenco in koordinacijo, saj nas večina igral prisili k ohranjanju ravnotežja na raznoranih plezalih, različno položenih ovirah in drugo.

.

Vaje za ravnotežje so odlične tudi za urjenje spomina, plezalna orodja pa nam obenem s pomočjo različnih konstrukcij in izzivov, glede na to, kako so postavljena, ponujajo tudi možnost krepitve ročnih , trebušnih in nožnih mišic.

.

Medtem, ko otroke v javnem parku, preprosto odpočijemo za otroških gugalnicah, se lahko sami, dodatno “zaposlimo” z ovirami, ki so prilagojene naši starostni skupini in specifični tegobi, ki nas morda trenutno najbolj daje.

.

Posamezna zunanja igrala namreč omogočajo specifično raztegovanje in razgibavanje posameznih delov telesa (nog, hrbtenice, itd…)