Naravna krema za sončenje – 80g

Sestavine: aktivna sestavina: cinkov oksid (22,3%, brez nano delcev), neaktivne sestavine: grozdno olje, olje sončničnih semen, rastlinsko olje, čebelji vosek, listi zelenega čaja, rimska kamilica, tinktura žafranike, ekstrakt kumare, naravni vitamin E

Poreklo: Avstralija
Neto količina: 80g

Pojdi v trgovino

Opis

Sončenje nam lahko povzroči velike težave, če kože ne zaščitimo primerno. Pogosto so posledice pretiranega sončenja opekline in alergije na sonce, v nadaljevanju pa si lahko preberete zakaj povsem naravna krema za sončenje, vedno bolj pridobiva na veljavi napram industrijsko pridelanim sončnim kremam.

.

naravna krema za sončenjePoznamo primarno in sekundarno alergijo na sonce. Primarna alergija se pogosto pojavi pri prekomernem sončenju. Sekundarna alergija na sonce pa nastane kot posledica fotosenzitivnih snovi iz zdravil ali kozmetičnih preparatov.

Posebno so pri sončnih kremah nevarni tetraciklinski antibiotiki, nesteroidna protivnetna zdravila, sredstva za nego kože in podobno. Simptom alergije je pordela koža, najpogosteje na dekolteju, rokah in obrazu.

Da se izognemo opeklinam in alergijam na sonce, je najboljša preventiva!

Najprej pazimo, da v času med 10. in 16. uro nismo na soncu, pred sončenjem ne uporabljamo parfumov, prav tako ne uporabljamo krem za kožo, ki so izdelane na osnovi citrusov.

Če jemljemo antibiotike, v navodilih preverimo, ali so nevarne za foto dermatozo.

Predvsem pa uporabljajmo čim bolj naravna zaščitna sredstva, ki ne vsebujejo za zdravju nevarnih snovi.

.

Zaradi želje po lepo zagoreli polti in po drugi strani, slabega poznavanja vplivov delovanja UV – sevanja ter možnih posledic na zdravje, bi skrb za dosledno in pravilno zaščito kože pred UV sončnim sevanjem morala postati naša vsakdanja skrb.

Dobro zaščito pred škodljivimi sončnimi žarki nam lahko nudi dobra naravna krema za sončenje.

.

Zakaj uporabljati naravno kremo za sončenje?

.

Ko se je konec 19. stoletja začel nagel razvoj kozmetične industrije, izdelki niso bili več narejeni samo iz domačih, naravnih sestavin.

Zaradi večje obstojnosti, so proizvajalci v proizvode začeli dodajati razne umetne snovi, kot so umetne dišave, hormonski motilci, E-ji in barve. Vsi ti dodatki pa so za našo kožo lahko zelo škodljivi, lahko jo trajno poškodujejo, povzročajo alergije in negativno vplivajo na imunski sistem.

V zadnjem času nove kozmetične linije sicer prisegajo na naravne izvlečke, vendar morajo za daljšo obstojnost vseeno dodajati konzervanse.

Organizem absorbira približno 60% snovi, ko jih nanesemo na kožo, zato moramo biti zelo pozorni, kaj nanašamo na kožo.

Dobro naravno kremo za sončenje si lahko z nekaj znanja pripravimo sami.

.

Izdelava naravne kreme za sončenje

.

Krema je poltrda farmacevska oblika emulzije, ki je sestavljena iz vodne faze, oljne faze in emulgatorja. Zaradi površinske napetosti med oljem in vodo, se te dve snovi med seboj ne mešata, zato za pripravo kreme potrebujemo emulgator, ki uspešno porazdeli eno snov k drugi.

Emulgator je ena najpomembnejših sestavin v vsaki kremi, brez njega zmes vode in olja ne bi bila emulzija, vpliva pa tudi na mazljivost, gostoto in končni občutek kreme na koži.

Kot emulgator pri pripravi domače kreme lahko uspešno uporabimo čebelji vosek, karitejevo maslo in kokosovo olje.

.

Recept za pripravo naravne kreme za sončenje

.

Na vodni kopeli raztopimo 1/2 skodelice mandljevega olja, 1/4 skodelice kokosovega olja, 1/4 čebeljega voska, dve jedilni žlici karitejevega masla in nekaj kapljic eteričnega olja po izbiri. Dobljeno mazilo še toplo prelijemo v čiste lončke in porabimo v 6 mesecih.

.

sončenje otrociNaravna krema za sončenje za zaščito otrok

.

Na vodni kopeli raztopimo 1/2 skodelice olivnega olja, 1/4 skodelice kokosovega olja, 1/4 skodelice čebeljega voska, 2 jedilni žlici cinkovega oksida in  1 čajno žličko vitamina E. Za prijetnejši vonj lahko dodamo nekaj kapljic eteričnega olja vanilije ali sivke.

.

Katere naravne zaščitne faktorje poznamo?

.

Sončni zaščitni faktor, angleško SPF, je vrednost, ki označuje moč proizvoda za zaščito pred sončno opeklino kože, torej predvsem pred UVB žarki. Najbolje je, da uporabljamo širokospektralna zaščitna sredstva, ki nas hkrati ščitijo pred UVB in UVA žarki.

.

Naravna olja z visokim faktorjem zaščite

.

  • Olje malinovih pečk ima najvišji naravni faktor SPF 28 – 50. Ima močno protivnetno delovanje in pomaga pri vneti koži in ekcemih.
  • Lešnikovo olje ima naravni faktor SPF 10 – 30, ščiti pred UVA in UVB sevanjem. Olje se hitro vpije v kožo in preprečuje staranje kože.
  • Korenčkovo olje ima naravni faktor SPF 38 – 40, koži daje elastičnost, deluje proti psoriazi, ekcemom in gubam. Če se pred sončenjem namažemo s korenčkovim oljem, bomo dobili lepo porjavelo barvo.
  • Olje pšeničnih kalčkov ima SPF 20 in vsebuje E vitamin za suho kožo in globinsko regenerira kožo. Ljudje, ki so alergični na pšenico, tega olja ne smejo uporabljati!
  • Sojino olje ima zaščitni faktor SPF 20, vsebuje E vitamin, se hitro vpija v kožo in pospeši enakomernost porjavelosti. Z uporabo sojinega olja pri sončenju, se obranimo tudi komarjev.

.

Za zaščito kože pred soncem lahko uporabimo tudi druga olja, ki imajo manjši naravni faktor zaščite:

  • SPF 6 olje makadamije
  • SPF 4 olje jojobe
  • SPF 2 – 4 sezamovo olje
  • SPF 3 – 6 karitejevo maslo
  • SPF 2 – 8 kokosovo olje
  • SPF 2 – 8 olivno olje
  • SPF 4 – 15 avokadovo olje
  • SPF 5 mandljevo olje

.

Za zaščito kože pred soncem lahko poskrbimo s primerno prehrano

.

Naj uporabljamo kremo ali olje s še tako visokim zaščitnim faktorjem, nam to ne bo pomagalo, če se bomo nepravilno prehranjevali. Naša hrana mora vsebovati veliko karotenoidov, ki pripravijo kožo na sonce in vitamina C, ki kožo ščiti in obnavlja.

.

Živila, ki ščitijo kožo pred soncem

.

  • kakav, črni in zeleni čaj, alge chlorella in spirulina, kopriva
  • živila, ki vsebujejo karotenoide, to so korenje, breskev, marelica, mango in repa
  • živila, ki vsebujejo lipoken, to so lubenica, paradižnik, rdeča paprika, zelena listnata zelenjava
  • živila z veliko vitamina C, šipek, borovnice, ribez in citrusi
  • živila, ki vsebujejo tokotrienol, ječmen, rž in oves
  • živila, ki vsebujejo omega 3, ribe, semena konoplje in chia semena
  • hrana, ki vsebuje histidin, to so pšenica, mleko, sir in jogurt

.

naroči omega 3 kapsule